Bättre sent än aldrig...

Tjena. Idag så var det plugg som dominerade, börjar redan bli riktigt jävla k*k less på c-uppsatsen, det är precis som att den har bestämt sig för att jävlas med mig och P. För övrigt så fick julen åka väck idag, inte så att jag hade fetaste granen och allt, men nå lampor och tjaffs kasta jag in i skrubben haha.

Jag kom idag på hur mycket man kan hata räkningar då hyran betalades idag, snacka om att tömma kontot! Det är alltid lika hemskt det där momentet när man har lagt in sina räkningar på swedbank för att sedan godkänna beloppet och efter det poff! så är man nere på kyrkråttsnivå igen. Och CSN är ju inte direkt i världsklass så man hakar sig fram så gott det går (det gör ju sitt att jag inte är den bästa på att spara heller hah).

Nej nu måste jag lugna katta innan han river hela lägenheten, det börja märkas att det är dags att snart bli könsmogen, för fy fasen vad det smäller i väggarna här hemma ibland.

See you later!



Christmas begone!!
//LP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0