Gårdagen ryssland.

Oki detta kommer inte vara värsta positiva inlägget, men det finns själ. Igår så var det bara tok hela j***a dan. Jag hade städat som en dåre och gnuggat upp den där förbannade disken. Allt var skinande rent och jag slängde mig över en ommöblering som vart kanon, härligt med lite skillnad. Men det första som började var att elen försvann och det vart strömavbrott i typ en timme. Jag var tvungen att kolla i mina papper för att se så jag inte missat någon räkning, men det hade jag inte gjort. När väl elen kom tillbaka så hade jag inget varmvatten, jag dör på fläcken!!!!!!!!!!! Jaha tänkte jag som stod mitt uppe i matlagning så disken som jag ambitiöst tänkte ta hand om på en gång vart nada! Även fast jag hade kunnat koka upp varmvatten i vattenkokarn så vart jag bara så omotiverad. Senare efter det så krånglade internet i säkert 2 timmar, och när det är snöstorm 2000 utanför och man är hemma och ledig, låt mig säga som så, då behöver man internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som grädde på moset har min antennkabel till TV:n brakat så nu blir det myroranas krig hela natten lång med en bunke popcorn.

Men nu är allt i sin ordning igen förutom TV:n, men, what to do? Jag får köpa en ny kabel snarast. Ha det bra så hörs vi igen! :D


Mitt oehört charmiga diskberg!


Igår ville ja skjuta sönder hela lägenheten till damm.



PS:Jag vill ha en systemkamera NU!!!!!!!!!


//LP

Kommentarer
Postat av: Henke

Haha det lät som en bra dag det :D

UDerbat katt du måste lära dexter göra så :D

2009-01-16 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0