Hermeneutisk fenomenologisk analysmetod...

Tja alla, idag så har jag haft tenta i vetenskaplig teori och metod. Kanske inte det roligaste ämnet att djupdyka i men nu är det gjort iaf. Om det är så att jag går och klarar denna tenta då är det den sista som jag har skrivit på hela utbildningen wooohooooo!!!

För övrigt idag så har jag inte gjort särskilt mycket, kommer hem vid 13 tiden efter en sväng med Pillan på Willys och somnar som en jävla nyäten lejonhanne och snarkar på ända fram till klockan kvällen. Fattar inte vad jävulska slö en annan är, tänkte att det inte var någon idé att komma med några nyårslöften för dom agrerar enbart omvänd psykologi ändå. Det är som med barna, det som är förbjudet att göra blir helt plötsligt det allra mest roligaste att göra, så nix inga löften för mig.

En liten rolig instickare så här på onsdagskvällen: Brorsan har skapat en blogg haha, han vill kalla den "mindre seriös" men det är lite småkul att läsa hans tokinlägg. Så håll till godo ----> http://www.slaktarben.blogg.se


Så här rolig litteratur har vi haft för tillfället. Mums fillibabba!

//LP

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Lars, snällt av dig att skriva så. Hade varit väldigt roligt om du hade kunnat följa med på resan...men men det kommer fler tillfällen! kramar på dig

2009-01-15 @ 13:41:24
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0