Kursstart!

Hej alla. Idag så klev jag upp klockan nio för att se till att få i mig lite frukost innan det vankades skola. Trött som ett monster så slår jag igång imac:en fö att gå ut och kolla mailen. I inkorgen så ligger ett fint meddelande från kursansvarig lärare att föreläsningen klockan 13:15 i eftermiddag är inställd. Tjoho tänkte jag, vad skönt! Men lite längre ner i mailet så stod det att kursintroduktionen hålls som vanligt kl 11:15. Men suck! Då måste vi åka in på skolan för typ samling en halvtimme, vi skulle bara ropas upp sen fick vi gå hem, riktigt nödvändigt, icke!

Jaha tänkte Pillan och jag, vad ska vi göra nu då? Vi drog en veva ner till Lillänge som är den här stadens svar på ingenting egentligen. Ett litet skitställe som man åker till om man inte har annat för sig. Väl där strosade vi runt och kom fram till att vi skulle dyka in på coop och köpa oss lite ingredienser till att sno ihop en sallad. Det blev en sjukt god sallad som vi åt hemma i min lägenhet (samt att jag fick anledning att städa undan lite). Fetaost, stora dunderoliver, rödlök, ruccola, räkor, egengjord dressing och nybakta baguetter. Så jag har varit hyffsat nyttig idag iaf hehe :D

Nu drar c-uppsatsen igång och vi kommer verkligen att ha det vi gör, men det kommer gå kanon bra. Snackade med morsan igår och hon sa att dom skulle komma upp över en dag och visa nybilen! Fan va kul! Då har jag något att se fram emot, så det blir dunderkul!

Nej nu är det disken som väntar, vi får höras i nästa inlägg. Have a nice evening!!

PS. Fan vad Spotify äger kung! Så himla bra att kunna "streama" låtarna direkt istället för att hålla på och fippla på ;P


Bilden tagen från www.spotify.com

Kommentarer
Postat av: Emma

Spotify - äger=)

2009-01-19 @ 19:05:53
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0