Nytt :D

Snackade precis med brorsan, som idag har varit iväg med morsan och provkört en ny bil. Och det gick så bra så papper vart påskrivna, så ny kommer morsan köra runt i en ny bil. En Renault Megane Kombi 2,0 Sport Tour. Brorsan sa att den var riktigt skön att köra. Nu känner jag att jag också vill vara hemma och snusa nybilen haha. Men det var inte en dag för sent för mammas gamla volvo har verkligen gjort sitt, så det var bara dags att byta bil. Gud vad spännande, måste försöka ta mig hem nåt så jag också kan provköra kärran.


En sådan vart det!
Bilden tagen från wikipediacommons

Kommentarer
Postat av: Niclas

Grattis till nya kärran Lars! Det gjorde väl inget kan jag tänka mig;P Eller du kanske älskar volvon.. Jag vet inte.

2009-01-15 @ 23:30:56
URL: http://hundrapannor.blogg.se/
Postat av: Bella

hahahahahhahahah. nu slipper du stora dej pa att ja e sa ivrig pa handtaget!!!!!!!

2009-01-16 @ 15:04:10
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0