Pluggat hela dagen!!

Hej mina kära. Idag så har jag och Pillan min kursare som jag skriver c-uppsatsen med suttit och pluggat hela dagen fram tills nu. Efter mycket om och men känns det som att vi är på rätt spår och jag har en bra känsla av att det kommer sluta med en helt klar uppsats. Annars i mitt liv så händer det inte så mycket, blir extremt mycket fokus på skolan och allt kring den för närvarandet. Skulle inte ha något emot att få vara färdig så man kan börja leva på riktigt igen (inte för att skolan är värdelös, men ni förstår vad jag menar).

I helgen ligger all fokus på att med näbbar och klor försöka få tag på en tvättid för nu börjar det krisa och tvättkorgen ser ut som en klädaffär. Fatta det är nog inte många som tycker som jag, men jag älskar faktiskt att tvätta det är så himla rogivande tycker jag hahahahaha, helt rubbat!! Nej nu börjar "på spåret" så nu måste jag dra mig tillbaka.

Ha det bra alla. Hörs snart


PS. Hoppas ni har det gött i London E, E & B!!


Jag lovar att när det här väl är klart så kan alla forskningsrapporter brinna i helvetet!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0